یه شعر خیلی قشنگ

دختری از جنس افتاب

تبسم به زندگی

یه شعر خیلی قشنگ

خدایی خوب میدانم تو

 

دعوت کن مرا با خود به اشکی

 

 

یا خدایی میهمانم کن  که من

 

چشمان اشک الودت

 

 

 

را دوست میدارم

 

 

 

 

طلب کن خالق خود را بجو ما را

 

که خواهی یافت که

 

عاشق می شوی بر ما وعاشق

 

میشوم برتو که

 

 

وصل عاشق ومعشوق اهسته می

 

گویم خدایی عالمی دارد

 

تو ای زیبا تر از خورشید

 

زیبایم  تو ای والا ترین

 

مهمان دنیایم

 

که دنیا بی تو چیزی چون تو

 

را کم داشت تو ای محبوب

 

ترین مهمان دنیایم نمی خوانی

 

چرا مرا  مگر کسی هم 

 

با خودایش قهر میگردد

 

 

هزا ران توبه ات را گر چه

 

بشکستی ببینم من تو را

 

از درگهم راندم اگر

 

در روزگار سختیت خواندی مرا

 

اما به روز شادیت یک

 

لحظه هم یادم نمی کردی  به

 

رویت بنده من هیچ اوردم 

 

 

که می تر ساندت از من رها کن

 

ان خدای دور ان

 

نامهربان

 

 

معبود این من پروردگارت

 

خالقت اینک صدایم کن مرا

 

 

با قطره اشکی به پیش  اور دو

 

دست خالیه خودرا با

 

زبان بسته ات کاری  ندارم

 

 

لیک غوغای دل بشکسته ات

 

را من شنیدم غریبه ی زمین

 

خاکیه من  ایا عزیزم

 

حاجتی داری تو ای ازما کنون

 

برگشته ای اما کلام 

 

اشتی را تو نمی دانی بخوان

 

مارا  برگردان قبله ات

 

را  به سوی ما  اینک وضویی

 

کن  خجالت می کشی از

 

من؟بگو جز من کس دیگر  نمی

 

فهمد قسم بر عاشقان پاک

 

 

با ایمان قسم بر اسب های

 

خسته در میدان تو را در

 

 

بهترین اوقات اوردم  قسم بر

 

عصر روشن تکیه کن بر

 

من  قسم بر روز هنگامی

 

که عالم را بگیرد نور  قسم

 

بر اختران روشن اما دور 

 

رهایت من نخواهم کرد  که

 

 

می گوید که تو خواندن نمی

 

دانی  تو بگشا لب    تو

 

غیر ازما  خدای دیگری داری 

 

رها کن غیر ما را

 

اشتی کن با خدای خود  تو غیر

 

از ما چه می جویی تو

 

با هر کس بجز ما چه

 

می گویی     وتو بی من چه

 

داری؟؟؟؟؟"هیچ"

 

 

هزاران کهکشان  کوه ودریا را

 

و خورشید و گیاه

 

ونور وهستی رابرای جلوه ی

 

خود افریدم  ولی وقتی

 

 

تو را من افریدم بر خودم

 

احسنت می گفتم اینک برای

 

 

درک اغوشم شرو کن یک قدم با

 

تو تمام گام های مانداش

 

با من  تو بگشا گوش و دل

 

پروردگارت با تو می

 

گوید    تورا دربیکران دنیای

 

تنهایان رهایت من

 

 

نخواهم کرد                  

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,

] [ 11:17 ] [ marziyeh ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه